søndag den 19. september 2010

frikadeller og spejder



I går var jeg til mit første spejder møde og det var egentligt meget hyggeligt! Vi startede ud med at spille nogle spil og sådan noget, og bagefter gik var der en slags ceremoni, for det var i dag at nogle af dem der havde været Scout blev Pio. Jeg har fået lov til at starte som Pio, fordi jeg kender de andre. Til slut tog vi på 'cafe' hvor jeg prøvede at spille en slags billard, men der er ikke rigtig billard. Ligesom bowlingen der heller ikke var rigtig bowling! Det var sjovt, men jeg tog tidligt hjem, fordi jeg skulle til kæmpe familie fest dagen efter.



Torsdag d. 16 lavede jeg frikadeller og flødestuvet spinat.. og pomfritter. Det gik egentligt meget godt og smagte næsten som i Danmark. familien har en friteuse, til at lave pomfritter i, men vi spiser dog ikke ret mange. Efter at have lavet pomfritter, lugter absolut ALT af friture og lugten bliver hængende længe.